A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy




 Drukuj

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

Czas realizacji

Niezwłocznie – maksymalny termin do 7 dni.

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności:
- O aktualnym na pobyt stały lub czasowy,
- O poprzednim zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy,
- O wymeldowaniu z miejsca pobytu stałego lub czasowego,
- O wspólnym zameldowaniu.

Do wglądu:
- dowód osobisty.

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł z tytułu wydania decyzji wniesienia do kasy Urzędu lub na konto:

Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
Plac Moniuszki 14
42-350 Koziegłowy
04 8279 0000 0300 0068 2003 0014
Międzypowiatowy BS Myszków O/Koziegłowy

Tryb odwoławczy

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Koziegłowy w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych / t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz. 993 z późn. zm. /.
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego / t. j. Dz. U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 z późn. zm. /.
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej / t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 225,poz. 1635 z późn. zm. /.
4. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101,poz. 926 z późn. zm./.
© 2024 Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce