A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy




 Drukuj

REJESTRACJA ZGONU.

Czas realizacji

Niezwłocznie.

Wymagane dokumenty

- Karta zgonu wystawiona przez lekarza.
- Dowód osobisty osoby zmarłej.
- Paszport / dotyczy cudzoziemca/.
- Dowód osobisty współmałżonka /do wglądu/.
- Dowód osobisty osoby zgłaszającej / do wglądu /.
- Jeśli zgon nastąpił z przyczyn nienaturalnych – zezwolenie prokuratora.

Opłaty

Trzy odpisy skrócone aktu zgonu wydaje się bez opłat.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Podstawa prawna

1. Art. 64 - 68 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r., Nr 212, poz. 1264
2. § 32 ust.7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 lutego 2009 r.w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych , ich unieważniania, wymiany, zwrotu lub utraty ( Dz. U. Nr 47, poz. 384 ).
3. § 10 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 czerwca 1992 r. w sprawie doręczania wojskowych dokumentów osobistych i trybu postępowania z tymi dokumentami ( Dz. U. Nr 51, poz. 233 z poźn. zm. ).
© 2024 Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce