PROWADZENIE POSTEPOWAŃ W SPRAWIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY I MIASTA.
Czas realizacji
1 miesiąc.
Wymagane dokumenty
Wniosek o przeprowadzenie postępowania powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres wnioskodawcy,
- opis sprawy.
- imię i nazwisko oraz adres wnioskodawcy,
- opis sprawy.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zmianami)
2. Uchwała nr 146/XVI/2008 Rady Gminy i Miasta w Koziegłowach z dnia 29 stycznia 2008 r. w sprawie
regulaminu utrzymania w czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy (Dz. Urz. Woj. Śl. z 2008r. Nr 47, poz. 1018)
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j Dz. U. z 2000 r. Nr 98,poz. 1071 z późn. zmianami)
2. Uchwała nr 146/XVI/2008 Rady Gminy i Miasta w Koziegłowach z dnia 29 stycznia 2008 r. w sprawie
regulaminu utrzymania w czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy (Dz. Urz. Woj. Śl. z 2008r. Nr 47, poz. 1018)
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j Dz. U. z 2000 r. Nr 98,poz. 1071 z późn. zmianami)