A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy




 Drukuj

POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO

Czas realizacji

1 miesiąc 2 miesiące / w sprawach szczególnie skomplikowanych /

Wymagane dokumenty

- wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego.
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu mieszkalnego,
- dokumenty na poparcie wniosku / wyrok sądu orzekający eksmisję z lokalu, postanowienie sądu o podziale majątku dorobkowego, protokół z dokonanej przez komornika eksmisji z lokalu, lub inne
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej z tytułu wydania decyzji.
- do wglądu dowód osobisty.

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 10 zł z tytułu wydania decyzji wniesienia do kasy Urzędu lub na konto:
Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
Plac Moniuszki 14
42-350 Koziegłowy
04 8279 0000 0300 0068 2003 0014
Międzypowiatowy BS Myszków O/Koziegłowy

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Koziegłowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych / t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm. /.
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego / t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm. /.
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej / t. j Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z nóź. Zm. /.
© 2024 Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce